2011. ápr. 27.

Burgonyachips kicsit másképp

Valami különlegeset, mutatósat szerettem volna az asztalra varázsolni, ami egy kicsit eltér a megszokottól. Az alábbi köret elkészítése nem kíván különös kézügyességet, sőt szerintem bárki meg tudja csinálni. Mivel krumpliról van szó, azonban, a candida-diéta első, szigorú szakaszában nem fogyasztható, de a további időszakokban már igen. Ezt a köretet nem csak candidásoknak ajánlom, hanem bárkinek, aki fel szeretné dobni a vasárnapi sültet.

Burgonyachips


Az elkészítéséhez csupán annyit kell tenni, hogy a meghámozott krumplit két fakanál közé helyezzük (ez azt a célt szolgálja, hogy ne vágjuk túl a krumplikat), és sűrűn bevagdossuk őket. Tűzálló tálba helyezzük őket, kedvünkre befűszerezzük (én kakukkfüvet használtam), és egy nagyon kevés olívával locsoljuk meg a tetejét. Forró sütőben kb. 40-45 percig sütjük, majd tűpróbával ellenőrizzük. Az íze olyan, mintha chipset ennénk. A fotókat én csináltam, ám párocskám készített belőle ilyen remek montázst.