2011. ápr. 15.

Medvehagymás cukkínilepény fetasajttal

Pár hete feta sajtot vettünk, hiszen ez is alkalmas a candida diéta kiegészítésére. Ugyanakkor rá kellett jönnünk, hogy ki nem állhatjuk a juhsajt ízét. Az ára viszont elég borsos volt ahhoz, hogy csak úgy kidobjuk, így az alábbi receptbe csempésztem bele. Az ötletet az „Anya, ez isteni!” blog adta, ahol gyönyörűek a fotók! (Sajnos, az enyém kevésbé sikerült ilyen szépre.)


Cukkínilepény


Hozzávalók:

  • 3 közepes méretű salátacukkíni
  • 2 tojás
  • kb. 8 szál medvehagyma
  • 2 fokhagyma
  • 75 g fetasajt
  • 2 evőkanál rizsliszt

  1. A cukkíniket lereszeltem, megsóztam, majd hozzáadtam a fokhagymát és az apróra szelt medvehagymát.
  2. Az egészet letakartam, és egy éjszakára hűtőbe tettem. Persze elég lett volna fél óra is, csak így időtakarékosabb volt.
  3. A masszához adtam a többi hozzávalót, elkevertem, és kevés olajon kisütöttem.

Nagy sikere lett, pedig nem a legvégén árultam el, hogy feta is volt benne!