2011. máj. 19.

Zöldséges kuszkusz 10 perc alatt

A piacon vettem egy nagy adag kuszkuszt, amit most próbálok ki először. A kuszkuszról mindenkinek a marokkói vagy a tunéziai ételek jutnak az eszébe, de bevallom, ezek nekem kifejezetten nem tetszenek. Hiába, nem szeretem a bárányhúst, sem a curry-t. Elméletileg a kuszkusz búzadara és liszt keveréke, így nem feltétlenül állja meg a helyét a candida-diétában, de helyettesíthetjük kölessel is.

Zöldséges kuszkusz


Ehhez a recepthez minden olyat felhasználtam, amit otthon találtam, és úgy gondoltam, hogy illik a kuszkuszhoz.



Hagymát egy kis olajon megfuttattam, hozzádobtam egy kis sonkát, majd beletettem egy cukkinit, pár szem apróra szelt paradicsomot, egy kis paprikát, megszórtam snidlinggel, befűszereztem (kakukkfű, rozmaring és majoranna került bele), végül beletettem egy darabka mozarellát. A kuszkuszt forró vízbe tettem, és csak egyszer kevertem meg. Kb. 15 perc alatt magába szívta a vizet és nekem csak hozzá kellett tennem a zöldséges masszát. Nagyon finom lett!